Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5

Κάποτε χύθηκε πραγματικό αίμα από πραγματικές λεπίδες. Κάποτε ποτιζόταν το χώμα με πραγματικό αίμα που έρεε από πραγματικές φλέβες. Κάποτε υπήρχαν αδίστακτοι πραγματικοί εξουσιαστές που σκότωναν πραγματικά όποιον αντιστεκόταν. Κάποτε οι λαοί – και κυρίως οι Έλληνες – αναγκάστηκαν να αντιμετωπίσουν πραγματικές στρατιές σε πραγματικές μάχες. Σήμερα που οι στρατιώτες έχουν αντικατασταθεί – έχουν μεταλλαχθεί θα λέγαμε – πώς διεξάγονται οι πόλεμοι; Θρασείς, θρασύδειλοι και αθεόφοβοι συνάμα άνθρωποι της πλάκας, απειλούν καθημερινά την Ελλάδα. Ένας εικονικός στρατός έχει τεθεί απένατί μας και μας απειλεί. Με τι μας απειλεί; Με τα όπλα της “επιστήμης” και το κύρος που της προσδίδουν οι οκάδες νόμπελ που μοιράζονται αφειδώς και – βεβαίως – εργολαβικά. Μα τι σόι εκπαίδευση έχουν λάβει όλοι αυτοί οι αήττητοι;

Απολαύστε το ακόλουθο κείμενο. Όχι τίποτε άλλο… αλλά για να ξέρουμε ποιοι μας απειλούν…

[…] Όλοι αυτοί έλαβαν την εκπαίδευση των δούλων της διαχείρισης. Την εκπαίδευση των οικονομολόγων, των κοινωνιολόγων, των μάνατζερ, των δημοσιοσχεσιτών, των νομικών και των ψευδοειδικών κάθε είδους. Αυτή η εκπαίδευση είναι η εκπαίδευση των φτωχών κρατών και των ατάλαντων εκπαιδευόμενων. Γιατί; Γιατί πρώτον δεν έχει κόστος και δεύτερον δεν απαιτεί κανένα απολύτως προσόν, ούτε από αυτόν που την προσφέρει ούτε από αυτόν που την πραγματοποιεί.

Σ' ό,τι αφορά το πρώτο συμβαίνει το εξής: Μια οικονομική ή μια νομική σχολή μπορεί να δημιουργηθεί ανά πάσα στιγμή, ακόμα και στο υπόγειο μιας πολυκατοικίας. Πιο δύσκολο και δαπανηρό είναι να δημιουργηθεί μια σχολή κομμωτικής, παρά μια σχολή οικονομικών. Γιατί; Γιατί η δεύτερη δεν χρειάζεται καμία απολύτως υποδομή. Αρκεί να βρεις παγκάκια να κάθονται οι μαθητές και μπορεί κάποιος να τους κάνει όλους οικονομολόγους. Παίρνεις την πιο προηγμένη βιβλιογραφία τη βγάζεις μια φωτοτυπία κι αρχίζεις να τη διδάσκεις. Δεν χρειάζεται τίποτε άλλο. Βιβλιογραφία, που βέβαια κι αυτή είναι της πλάκας, εφόσον το ίδιο το αντικείμενο της οικονομίας —σαν επιστήμη— είναι της πλάκας. Απλά, για λόγους "βιτρίνας" —που συμφέρει τόσο αυτούς που προσφέρουν αυτόν τον τύπο της εκπαίδευσης όσο κι αυτούς που την λαμβάνουν— συνήθως "κλέβουν" μαθήματα από άλλες ειδικότητες, για να κάνουν πιο "περίπλοκο" το μη αντικείμενό τους. Το κάνεις "επιστημονικοφανές", για να μπορούν κατόπιν οι εκπαιδευμένοι να δικαιολογήσουν τους μισθούς που θα ζητήσουν.

Αυτά δηλαδή τα οποία έπρεπε να γνωρίζει περί ιδεολογιών ένας χειραφετημένος εργάτης, αυτοί τα έκαναν εκπαιδευτική ύλη των οικονομικών επιστημών. Αυτά, που μέχρι τότε τα έκανε ένας εκπαιδευμένος κοινός δημόσιος υπάλληλος για να υπηρετήσει τον εθνικό ιμπεριαλισμό, τα συγκέντρωσαν, τα κωδικοποίησαν και τα έκαναν την επιστήμη των διεθνών σχέσεων. Αυτά, που μέχρι τότε τα έκανε ένας δαιμόνιος κι απατεώνας έμπορος στην πορεία του για την επιτυχία, τα συνέλεγαν και τα παρουσίαζαν σαν επιστήμη τους διεθνούς εμπορίου. Έκλεψαν και λίγα μαθηματικά και στατιστική και έτσι δημιούργησαν την κυρίαρχη επιστήμη της νέας εποχής.

Μια επιστήμη που δεν ανακαλύπτει τίποτε κι απλά μελετάει αυτά τα οποία έτσι κι αλλιώς συμβαίνουν ερήμην των "επιστημόνων" της. Μελετάει αυτά τα οποία έγιναν και γίνονται και περιμένει να μελετήσει αυτά τα οποία πιθανόν να γίνουν στο μέλλον από κάποιους άλλους. Επιστήμη, που σταματάει στο πτυχίο και δεν ξεκινάει από αυτό, δεν είναι επιστήμη. Η επιστήμη ξεκινάει από το πτυχίο. Στο πτυχίο σταματάει η επαγγελματική κατάρτιση. Στο πτυχίο σταματάει η εκπαίδευση του τορναδόρου και του κομμωτή. Σε μαθαίνουν να κάνεις μερικά πράγματα κι απλά το πτυχίο πιστοποιεί την εκπαίδευσή σου, για να σ' εμπιστευτεί ο εργοδότης σου, χωρίς να χρειαστεί να σε ελέγξει ο ίδιος.

Τέτοιου είδους ψευδοεπιστήμη είναι τα οικονομικά. Μαθαίνουν πέντε πράγματα και μ' αυτά δουλεύουν. Μ' αυτά βγάζουν το πλούσιο ή φτωχό μεροκάματό τους, που βέβαια δεν είναι επιστημονικό. Είναι σαν να εκπαιδεύεις γιατρούς με στόχο όχι να θεραπεύσουν τον καρκίνο, αλλά να τον περιγράφουν και να τον "προβλέπουν" κατά τη διάρκεια της καταστροφικής του πορείας. Να χρησιμοποιούν μεθόδους της στατιστικής, για να βρουν εγκαίρως πού θα κάνει μετάσταση και τι μέγεθος θα έχει αυτή. Να το βρουν εγκαίρως, για να κερδίσουν οι "επενδυτές" στοιχήματα. Επιστήμονες, που όχι μόνον δεν μπορούν να θεραπεύσουν τον "καρκίνο", αλλά ούτε να τον μεταλλάξουν. Ακόμα και οι νέοι "καρκίνοι" στο αντικείμενό τους είναι προϊόν του κόπου κάποιων άλλων. Πιο πολλές είναι οι πιθανότητες να εφεύρει κάποιος αγράμματος εργάτης-συνδικαλιστής ένα νέο οικονομικό μοντέλο, παρά ένας οικονομολόγος. Ας προσπαθήσει κάποιος να σκεφτεί τι κέρδισε η ανθρωπότητα από τους εκατοντάδες χιλιάδες οικονομολόγους που μέχρι τώρα έχει εκπαιδεύσει. Ακόμα με τον Μαρξ ασχολούνται. Ο επόμενος με τον οποίο θ' ασχοληθούν σίγουρα δεν θα είναι συνάδερφός τους.

Αυτοί είναι οι αστείοι και άσχετοι οικονομολόγοι της νέας εποχής. Μελετάνε τα φαινόμενα της οικονομίας την οποία δεν γνωρίζουν και πολύ περισσότερο δεν την επηρεάζουν. Συρρέουν κατά κοπάδια για να "μορφωθούν" εκ του ασφαλούς. Γιατί το κάνουν αυτό; Γιατί αυτό συμφέρει τόσο τους ίδιους όσο και το σύστημα. Συμφέρει τους ίδιους με ένα πτυχίο της πλάκας να εισπράττουν μισθό "αστέρος". Συμφέρει τους ίδιους να γίνονται "επιστήμονες" με ένα πτυχίο, που το μόνο προσόν το οποίο απαιτεί από αυτούς είναι να μπορούν να περπατάνε στα δύο τους πόδια. Συνέφερε στο σύστημα η δημιουργία των νέων "επιστημών". Των "ειδικών" του μάρκετινγκ, του μάνατζμεντ, των δημοσίων σχέσεων, του διεθνούς εμπορίου κλπ.. Αυτό ήταν και το ζητούμενο για το σύστημα. Να δημιουργήσουν ψευδοεπιστήμονες και να τους φορτώσουν στην παραγωγή. Να δημιουργήσουν συμμάχους, τους οποίους δεν θα τους πληρώνουν οι ίδιοι, αλλά θα πληρώνονται από την αγορά και άρα θα πληρώνονται εις βάρος αυτών που παράγουν και είναι οι εργάτες. Να δημιουργήσουν "μορφωμένους", που δεν θ' αντιλαμβάνονταν τους εαυτούς τους ως κοινούς εργάτες.

Χρησιμοποιούμε τα εισαγωγικά στη λέξη μορφωμένοι για τον εξής απλό λόγο. Άποψη του γράφοντος είναι ότι η μόρφωση είναι κάτι το γενικό, που δεν έχει σχέση με την επιστημονική εκπαίδευση. Δεν έχει σχέση με εκπαιδευτικά χρονοδιαγράμματα. Ο άνθρωπος, για όσο διάστημα ζει, μορφώνεται. Η μόρφωση έχει σχέση με τον πολιτισμό και την κουλτούρα που "φέρει" η κάθε κοινωνία. Απλά αυτόν τον πολιτισμό τα μέλη της τον εισπράττουν από όλες τις δυνατές πηγές. Πηγή είναι η οικογένεια, η γειτονιά, το σχολείο και η δουλειά. Υπάρχουν βαθύτατα μορφωμένοι άνθρωποι, που δεν έχουν πάει καθόλου στο σχολείο. Άνθρωποι, που ενδιαφέρονταν για τον εαυτό τους και το περιβάλλον τους και μόρφωσαν μια άποψη μέσα από τη γνώση, την αναζήτηση και την κρίση τους. Υπάρχουν ανεκπαίδευτοι άνθρωποι, που μορφώθηκαν άριστα και έγιναν ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Αποκλειστικός στόχος της μόρφωσης είναι να σε κάνει άνθρωπο και όχι επιστήμονα. Η μόρφωση σε αλλάζει ως άνθρωπο, εφόσον σε κάνει κοινωνό του όποιου πολιτισμικού μοντέλου επιλέγεις ν' ακολουθήσεις.

Η ανώτατη εκπαίδευση δεν έχει σχέση με τη διαδικασία αυτήν. Έχει σχέση με τη μύηση στο αντικείμενο κάποιας επιστήμης. Εκπαιδεύεται κάποιος να γνωρίζει κάτι συγκεκριμένο. Εκπαιδεύεται για παράδειγμα κάποιος να χειρίζεται έναν τόρνο. Μόλις μάθει να τον χειρίζεται, γίνεται διαφορετικός άνθρωπος απ' ό,τι ήταν κατά την εποχή που δεν το γνώριζε; Κάτι ανάλογο γίνεται και με την επιστημονική εκπαίδευση. Εκπαιδεύεσαι να γίνεις μηχανικός ή γιατρός, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εξαιτίας αυτής της εκπαίδευσης "αλλάζεις" ως άνθρωπος. Υπάρχουν τρομεροί επιστήμονες, που είναι απαράδεκτοι ως άνθρωποι. Είναι στην κυριολεξία απολίτιστοι και βάρβαροι και άρα αμόρφωτοι.

Η επιστημονική γνώση δεν σε αλλάζει και πολύ περισσότερο δεν μπορεί από μόνη της να σε κάνει ΑΝΘΡΩΠΟ. Σε κάνει επιστήμονα. Η μόρφωση μόνον σε κάνει ΑΝΘΡΩΠΟ κι αυτό δεν το έχουν καταφέρει ως άτομα πολλοί επιστήμονες. Υπάρχουν επιστήμονες που λειτουργούν και είναι σαν "μηχανές" παραγωγής γνώσης. "Μηχανές", που, για να επιτύχουν τους στόχους τους, μπορούν να κάνουν μέχρι και εγκλήματα. Το σύστημα καλλιεργεί την παρανόηση μεταξύ μόρφωσης και εκπαίδευσης, γιατί οι δικοί του άνθρωποι είναι αυτοί οι οποίοι επωφελούνται οικονομικά εξαιτίας αυτής της παρανόησης.

Για τον γράφοντα τα πράγματα είναι απλά. Η έννοια "επιστήμονας" και "μορφωμένος" δεν ταυτίζονται. Είναι τελείως διαφορετικά πράγματα. Πολλές φορές συμβαδίζουν, αλλά δεν είναι αλληλοεξαρτώμενα. Το αντίθετο του εκπαιδευμένου είναι ο ανεκπαίδευτος. Το αντίθετο δηλαδή του επιστήμονα είναι ο μη επιστήμονας και όχι ο αμόρφωτος ή ο αγράμματος. Το αντίθετο του μορφωμένου είναι ο απολίτιστος και όχι ο ανεκπαίδευτος ή ο αγράμματος. Ένας μορφωμένος απλά μορφώνεται πιο εύκολα όταν είναι εγγράμματος, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να μορφωθεί εξίσου καλά και ένας αγράμματος. Ένας επιστήμονας είναι υποχρεωτικά εγγράμματος, γιατί σε άλλη περίπτωση δεν μπορεί να εκπαιδευτεί. Από εκεί και πέρα τα πράγματα είναι δεδομένα.

Για να τα έχει ο αναγνώστης όλα αυτά με τη σειρά στο μυαλό του, αρκεί να έχει το εξής παράδειγμα υπ' όψιν του. Η μόρφωση είναι το "ταξίδι" της ζωής μας. Ένα ταξίδι που ξεκινάει από την εποχή που μπουσουλάμε στα τέσσερα και τελειώνει μερικές στιγμές πριν από τον θάνατό μας. Ένα "ταξίδι", που μέσα του υπάρχουν όλα όσα γνωρίζουμε. Όλα όσα είδαμε, ακούσαμε ή σκεφτήκαμε κατά τη διάρκεια αυτού του "ταξιδιού". Η εκπαίδευση μοιάζει με "ταξίδι", αλλά δεν είναι τέτοιο. Είναι μια συγκεκριμένη διαδρομή, όπως αυτήν που κάνουμε για να πάμε στη δουλειά μας και όπου αλλού μας επιβάλει αυτή η δουλειά. Όπως μπορεί κάποιος να πηγαίνει κάθε μέρα στη δουλειά του, χωρίς να ταξιδεύει, έτσι μπορεί κάποιος να είναι επιστήμονας, χωρίς να είναι μορφωμένος.

Οι γραμματικές γνώσεις είναι ένα "όχημα". Ένα "όχημα" που βοηθά στη μετακίνηση. Είτε αυτή η μετακίνηση αφορά τη διαδρομή της δουλειάς είτε το ταξίδι. Αυτό το "όχημα" είναι υποχρεωτικό για τη διαδρομή μιας καλής δουλειάς, αλλά όχι και για το "ταξίδι" της ζωής. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν αυτοκίνητο και δεν έχουν ταξιδεύσει ποτέ και άλλοι οι οποίοι ταξιδεύουν συνεχώς, χωρίς να το διαθέτουν. Υπάρχουν άνθρωποι αγράμματοι, που κάθε μέρα μαθαίνουν νέα πράγματα και άνθρωποι εγγράμματοι, που, πέρα από τα της δουλειάς τους, δεν διαβάζουν ούτε βιβλία με ανέκδοτα. Όταν κάποιος παραμένει με τις γενικές γνώσεις που είχε κατά τη διάρκεια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, ευνόητο είναι ότι παραμένει αμόρφωτος ακόμα κι αν έχει πάρει διδακτορικό Α.Ε.Ι.. Ένα πολυτεχνείο μπορεί να σε κάνει επιστήμονα, αλλά όχι να σε μορφώσει. Μια οικονομική σχολή δεν σε κάνει τίποτε απολύτως. Όπως πηγαίνεις σ' αυτήν έτσι φεύγεις. Απλά μαθαίνεις λίγο καλύτερα τη γλώσσα, για να παριστάνεις πιο πειστικά τον "μορφωμένο". Την μαθαίνεις για να "κρύβεσαι", όταν μπουρδολογείς ή όταν λες ψέματα.

Ο πραγματικός επιστήμονας, είτε γιατρός είτε οτιδήποτε άλλο, μπορεί να ελεγχθεί μέσω της δουλειάς του. Οι σπουδές σ’ αυτούς τους χώρους και σ’ οποιοδήποτε σημείο της Γης είναι δύσκολες κι επίπονες. Ο επιστήμονας αυτού του τύπου, επειδή αναλαμβάνει ευθύνες, που είναι δυνατό να ελεγχθούν, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να πάρει τίτλους χωρίς κόπο. Όμως τι συμβαίνει μ’ αυτούς των οποίων οι σπουδές έχουν θεωρητικό χαρακτήρα; Πώς μπορεί να ελεγχθεί ένας πολιτικός επιστήμονας; Ο άρρωστος όταν θεραπεύεται ή ο πολίτης όταν περνά μία γέφυρα, ελέγχει τον επιστήμονα. Πώς είναι όμως δυνατό να ελεγχθούν όλοι αυτοί οι κηφήνες, που εντάσσονται στο σύστημα παριστάνοντας τους ειδικούς;

Τα ίδια και χειρότερα ισχύουν και στην περίπτωση των δικηγόρων.

Ο αναγνώστης πρέπει να γνωρίζει ότι οι δικηγόροι είναι μια ειδική περίπτωση στον χώρο του πνεύματος. Είναι οι ευνούχοι του πνεύματος. Αντιπροσωπεύουν μια επιστήμη που έχει αντικείμενό της το τίποτα και οι λειτουργοί της αυτό το αντικείμενο υπηρετούν. Οι δικηγόροι είναι οι ειδικοί του τίποτα. Επί πληρωμή, με τα ίδια επιχειρήματα, με βάση τους ίδιους νόμους και την ίδια λογική, υπερασπίζονται ή κατηγορούν οποιονδήποτε ή οτιδήποτε εμφανιστεί ως πελάτης τους και βέβαια μπορεί να πληρώσει την αμοιβή τους. Είτε υπερασπίζονται τον ισχυρότερο άνθρωπο είτε ένα άλογο, τα ίδια πράγματα θα ισχυριστούν για τους ίδιους λόγους. Ο ισχυρός άνθρωπος όμως παραμένει ισχυρός και πάντα τον χωρίζει η ίδια απόσταση από το άλογο. Ο ισχυρός, όταν δικαιώνεται, κερδίζει αθανασία, αιώνια δόξα και άπειρο πλούτο, ενώ το άλογο κερδίζει το δικαίωμα της επιβίωσης. Μόνον οι δικηγόροι παραμένουν ίδιοι, εισπράττοντας τα ίδια χρήματα και την ίδια δόξα, εξαιτίας του έργου τους. Το όλο πρόβλημα δηλαδή γι' ανθρώπους κι άλογα, όταν έχουν πρόβλημα διαφήμισης ή δυσφήμισης, είναι να εξασφαλίσουν τα χρήματα που απαιτούν ως αμοιβή οι δικηγόροι. Από εκεί και πέρα θα εξασφαλίσουν τη συνεργασία τους.

Ο αναγνώστης μπορεί να καταλάβει τον λόγο που ισχυριζόμαστε ότι οι δικηγόροι είναι ευνούχοι στον χώρο του πνεύματος, αν σκεφτεί ποιο είναι το έργο τους και ποια είναι η αξία αυτού του έργου. Οι δικηγόροι είναι απλά μορφωμένοι άνθρωποι και το έργο τους δεν έχει απολύτως καμιά πρακτική αξία. Είτε αυτό το έργο διατηρηθεί είτε χαθεί, είναι το ίδιο και το αυτό. Είτε ένας δικηγόρος ζει είτε πεθάνει, δεν υπάρχει απώλεια στον χώρο του πνεύματος. Υπάρχει ζημιά ή απώλεια μόνο για τον ίδιο τον δικηγόρο ή τον πελάτη του. Οι δικηγόροι στο πραγματικό επίπεδο της πνευματικής δημιουργίας ασχολούνται με το τίποτα και με πολύ κόπο παράγουν τίποτε. Ένας δικηγόρος δηλαδή μπορεί να δουλεύει άπειρες ώρες και το τελικό αποτέλεσμα του κόπου του να είναι το απόλυτο τίποτε. Είναι σαν να κάθεται κάποιος ατέλειωτες ώρες και να λύνει πάζλ επί πληρωμή. Είτε τα λύσει είτε όχι, είναι για την κοινωνία το ίδιο και το αυτό. Αν κάποιος κερδίζει κάποια δόξα από αυτήν τη δραστηριότητα, είναι ο δημιουργός των πάζλ και όχι ο καθημερινός λύτης.

Αν δηλαδή υπάρχει δόξα στη νομική επιστήμη, αυτή ανήκει στους νομοθέτες και όχι στους δικηγόρους που χειρίζονται τον νόμο. Ο δικηγόρος, ως επιστήμονας, δεν αλλάζει μέσα στον χρόνο. Ό,τι νόμο του δώσεις, αυτόν θα χειριστεί. Ο νόμος αλλάζει και βελτιώνεται όσο βελτιώνονται τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της κοινωνίας, αλλά ο νόμος είναι αρμοδιότητα —και άρα έργο— του νομοθέτη. Νομοθέτες είναι οι σημαντικότεροι άνθρωποι της κοινωνίας. Οι πιο ισχυροί, οι πιο μορφωμένοι και ταυτόχρονα οι πιο ευαίσθητοι άνθρωποι της κοινωνίας. Άλλωστε δεν πρέπει να ποτέ να ξεχνάμε ότι Νομοθέτης είναι και ο Ίδιος ο Θεός. Ο δικηγόρος, ως επιστήμονας, δεν διεκδικεί καμιά μεγάλη δόξα. Δεν διεκδικεί όχι απλά δόξα νομοθέτη, αλλά ούτε καν δόξα επιστήμονα, όπως δικαίως διεκδικούν όλοι οι υπόλοιποι επιστήμονες που καλλιεργούν την επιστήμη τους. Δεν είναι μηχανικός, του οποίου η εργασία μπορεί να είναι μια σημαντική μελέτη, που μπορεί να περάσει ως κληρονομιά στις επόμενες γενιές. Δεν είναι γιατρός, που η εργασία του θα λυτρώσει την ανθρωπότητα από μια τρομακτική αρρώστια. Δεν είναι φυσικός, που η εργασία του θα γίνει ένα πολύτιμο λιθαράκι, που θ' αναπτύξει τον ανθρώπινο πολιτισμό και βέβαια θα βοηθήσει τον άνθρωπο να κατανοήσει καλύτερα τον κόσμο όπου ζει. Δεν είναι φιλόσοφος, που η σκέψη του θα δώσει λύσεις σε μεγάλα κοινωνικά προβλήματα και θα βοηθήσει την ανθρώπινη κοινωνία.

Όλοι αυτοί οι "επιβήτορες" του χώρου του πνεύματος είναι πολύτιμοι για την ανθρωπότητα. Κάθε φορά που "γεννιούνται", είναι γιορτή για την ανθρωπότητα. Χαίρεται η ανθρωπότητα όταν αυτοί "γεννιούνται" και βέβαια θρηνεί όταν αυτοί "πεθαίνουν". Μπορεί να φανταστεί ο αναγνώστης πώς θα ήταν η ανθρωπότητα σήμερα χωρίς την παρουσία όλων αυτών των πολύτιμων ανθρώπων; Τίποτε από αυτά που απολαμβάνουμε και μας δίνουν χαρά δεν θα είχαμε στη διάθεσή μας. Από ένα αυτοκίνητο, που μας λύνει τα καθημερινά προβλήματα μετακίνησης, μέχρι ένα θαυματουργό φάρμακο, που μας σώζει στην κυριολεξία τη ζωή, όλα είναι δικές τους δημιουργίες.

Αντίθετα μ' αυτούς, οι δικηγόροι δεν δημιούργησαν ποτέ τίποτε. Η εξουσία και οι άνθρωποι δημιουργούν του νόμους και οι δικηγόροι απλά τους χειρίζονται, για να διευθετήσουν υποθέσεις πελατών τους. Ό,τι σχέση έχει ένας ταξιτζής με την τεχνολογία της Mercedes —επειδή το ταξί του είναι τέτοιο— τόση έχει κι ένας δικηγόρος με τον νόμο. Και οι δύο είναι απλοί χειριστές και βγάζουν το μεροκάματό τους από το μέσον, που για να δημιουργηθεί απαιτεί τεράστια γνώση. Το σύνολο του έργου τους να χαθεί και το σύνολο των ζώντων δικηγόρων να πεθάνει, η ανθρωπότητα δεν θ' αντιληφθεί τίποτε απολύτως ως απώλεια. Όπως δεν θα χαθεί η Mercedes και η τεχνολογία της αν χαθούν οι ταξιτζήδες, έτσι δεν θα ζημιωθεί κι ο νόμος, αν χαθούν και οι δικηγόροι. Μάλιστα, θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος ότι, αν δεν υπήρχαν καθόλου δικηγόροι, η κοινωνία θα ήταν καλύτερη. Γιατί; Γιατί τους καλύτερους δικηγόρους τους χρησιμοποιούν οι κλέφτες εξουσιαστές για να δικαιολογούν τις αθλιότητές τους και ν' αποφεύγουν την τιμωρία.

Οι σπιούνοι των φεουδαρχών ή οι παπάδες των επισκόπων ήταν οι δικηγόροι των ισχυρών του Μεσαίωνα. Αυτοί ήταν που έβαζαν τον κόσμο στη λογική του παραλόγου του Μεσαίωνα. Αυτοί "απαιτούσαν", με βάση τον νόμο, να τιμωρούνται οι φτωχοί για μοιχεία κι οι ίδιοι υπερασπίζονταν —και πάλι με βάση τον νόμο— το δικαίωμα των φεουδαρχών να "κλέβουν" την παρθενία των νεαρών γυναικών την παραμονή του γάμου τους. Αυτοί ζητούσαν από τον λαό εγκράτεια και υπομονή και την ίδια ώρα υπερασπίζονταν διεφθαρμένους επισκόπους. Σήμερα οι ίδιοι δικηγόροι υπερασπίζονται τα ατομικά δικαιώματα και την ελευθερία. Όχι βέβαια γιατί είναι ρομαντικοί ή γιατί άλλαξαν με το πέρασμα του χρόνου. Τα υπερασπίζονται, γιατί υπάρχουν οι αντίστοιχοι νόμοι. Η θέσπιση αυτών των νόμων ήταν έργο των ρομαντικών κι απαίτησαν τόνους ανθρώπινου αίματος. Οι ρομαντικοί με άπειρο ρίσκο ήταν αυτοί που άλλαξαν τον νόμο, πολεμώντας με τους δικηγόρους των ισχυρών. […]

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ

Καιρός να σταματήσει το δούλεμα, δε νομίζετε;

About Elliniko Kommatoskylo

Being anti-social in a world full of conformists, is a trait of intelligence... Nikola Tesla
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

19 σχόλια:

  1. Οικονομολόγοι και δικηγόροι μπορούν να σε στείλουν φυλακή, να τα χάσεις όλα. Οι πρώτοι απο λάθος και οι δεύτεροι αν "απειλείται" το πεδίο τους ή για να υπάρχουν "σάρκες" για να φάνε. Φιλοσοφικό ερώτημα παραμένει πως μέσα σε 4 χρόνια χάνουν την ανθρωπιά τους και μεταλλάσονται σε "κοράκια" της κοινωνίας. Για το πως έγιναν ολόκληρος στρατός ας όψεται η "μόρφωση" των νομοθετών και τών εθνοπατέρων (με τις "τρύπες" που φτιάχνουν) και η "τύφλα" των δικαστικών. Όλοι αυτοί (και οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα), ζούν "παρά φύσει". Χαρά μου αν διαφωνεί κανείς. Δείτε, τα μόνα "μαγαζιά" που δουλεύουν καλά είναι τα προπατζίδικα και τα δικαστήρια, αυτά που πουλάνε τα αυτονόητα δηλαδή, την Ελπίδα και την Αλήθεια. Ίσως όμως υπάρχουν υπάρχουν όλοι αυτοί για να διευρυνθεί η συνείδηση των υπόλοιπων ανθρώπων. Αρκεί να αποφύγουμε την παράνοια πρώτα. Γιατί εκεί το πάνε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "...τα μόνα "μαγαζιά" που δουλεύουν καλά είναι τα προπατζίδικα και τα δικαστήρια, αυτά που πουλάνε τα αυτονόητα δηλαδή, την Ελπίδα και την Αλήθεια."

    Να είσαι καλά Οδυσσέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε Π.Τραϊανού, θεωρώ ανεπιτυχές το θέμα που διάλεξες.Δεν έχω άμεση ή έμμεση σχέση με δικηγόρους ή οικονομολόγους, πιστεύω λοιπόν ότι μπορώ να μιλήσω αντικειμενικά.
    Κατ΄ αρχάς δεν είναι εποχή για δαιμονοποίηση, αποδεκτών κοινωνικά επαγγελμάτων και δημιουργία άνευ λόγου, αντιπαράθεσης. Αν είχα μια από τις παραπάνω ιδιότητες, θα σε αντιπαθούσα κι εσένα και την ιστοσελίδα και με το δίκιο μου. Αν μού΄ χε βγει ο κώλος να μπώ και να βγώ από το Πανεπιστήμιο και με χίλιους κόπους είχα κάνει μια σταδιοδρομία, δεν θα μου άρεσε να μάθω στα 50 ή τα 60 μου, ότι είμαι αεριτζής και παράσιτο. Και μάλιστα σ΄ ένα χώρο που σέβομαι και τον παρακολουθώ γιατί πιστεύω ότι εξυπηρετεί ανώτερα ιδανικά και προάγει τη σκέψη.
    Επί της ουσίας. Και οι νομομαθείς και οι αναλυτές της οικονομίας, είναι χρήσιμοι στην κοινωνία. Αν η τελευταία είναι χαλασμένη, άν οι δομές της υπηρετούν άνομα συμφέροντα, αν στις συνθήκες αυτές επικρατούν σε μεγάλο βαθμό οι φαύλοι και οι καταφερτζήδες σε όλους τους χώρους, δεν φταίνε οι επιστήμες και τα επαγγέλματα. Δεν θα απορρίψουμε τους Ιστορικούς επειδή υπάρχει ο κ. Λιάκος, ούτε τη δημοσιογραφία, επειδή έπεσε στα χέρια των τηλεαστέρων. Δεν φταίνε οι λογιστές των επιχειρήσεων επειδή κάποιοι συνάδελφοί τους συνέβαλαν στην απάτη του Χρηματιστηρίου, ούτε ο καθημερινός δικηγόρος, για τα δικαστικά κυκλώματα.
    Ανακεφαλαιώνοντας. Πιστεύω ότι υπάρχουν πολύ σοβαρά θέματα που απασχολούν την πατρίδα και την κοινωνία μας. Χρειάζεται συσπείρωση και είναι απαράδεκτο να απορρίπτουμε ολόκληρες ομάδες σημαντικών Ελλήνων, εν ονόματι κάποιων ιδεοληψιών. Ας ασχοληθούμε με τα σοβαρά κι ας μην κάνουμε σαν τους πιτσιρικάδες που μετράνε τεντώνοντας το πουλί τους, για το ποιος το έχει μεγαλύτερο.
    Ελπίζω να έγινα αντιληπτός. Αλλιώς γράψε και ποια άλλα επαγγέλματα και επιστήμες αντιπαθείς, για να φάμε και οι υπόλοιποι μια και καλή την ψυχρολουσία και να μην μένουμε με την αγωνία.
    Φιλικά Γιάννης Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1) Έγινες κατανοητός.
    2) Το ότι κάποιοι μάτωσαν στα θρανία σπουδάζοντας αέρα και απαιτούν να εξαργυρώσουν τον αέρα πίνοντας το αίμα των άλλων, είναι κάτι που δεν μπορεί να συγκινήσει την κοινωνία.
    3) Αν έχεις υπόψιν σου κάποια παραδείγματα από παρόμοιες σημαντικές ομάδες Ελλήνων, πες τις να αρπάξουμε από τώρα την ψυχρολουσία.
    4) ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΤΡΑΪΑΝΟΥ. Ελπίζω να έγινα και εγώ κατανοητός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιάννη Σ. Τα επαγγέλματα τα οποία αναφέρονται παραπάνω δεν είναι τυχαία. Είναι επαγγέλματα τα οποία είναι αφενός αυτοκέφαλα, αλλά κυρίως παρέχουν ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. Με άλλα λόγια... ΑΕΡΑ. Είναι τα νεο-ταξικα επαγγέλματα, παρέα με τους διαφιμηστές, πωλητές, unit manager, area leader και ξύσε τα #$@#$@. Σε μια παραπάνω κατηγορία ανήκω και εγώ. Παρέχω υπηρεσίες είτε ως ιδ. υπάλληλος είτε ώς ελεύθερος επαγγελματίας. Δεν υπάρχει ορισμένο κόστος για την υπηρεσία μου. ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΟΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. Κοστολογώ ΟΣΟ γουστάρω τις υπηρεσίες μου και αν δεν θέλουν να πάνε αλλού. Αν σκεφτείς το μέγεθος του προβλήματος είναι ακόμα μεγαλύτερο. όχι μόνο για τα συγκεκριμένα επαγγέλματα ΑΛΛΑ ακόμα και ΟΛΑ τα καταναλωτικα προϊόντα τα οποία χρησιμοποιείς. πχ. τέτοιοι αεριτζίδες έχουν πληρωθεί αδρα μέχρι να φτάσεις στο ράφι της cola και της νike ώστε να πάρεις το προϊόν σου. Οι δικηγοροι για μηνύσεις κατα των δικαιωμάτων του ανθρώπου στα εργοσάσια παραγωγής, καθώς και για μολύνσεις του περιβάλλοντος. Οι οικονομολόγοι για να βρούν οικονομικά τερτύπια για να γλυτώσουν φόρους. Οι διαφημιστές για στο καταστήσουν αναγκαίο. ΟΛΑ αυτά πληρώνεις με μια σου αγορα. αν ΔΕΝ υπήρχαν αυτοί η τιμή θα ήταν μικρότερη. Θα μπορούσε το προϊόν να είναι επιλέξιμο ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ απο τον ίδιο τον εργάτη που το παράγει.
    Και για να κλείσω ... θα γυρίσω στα παραπάνω επαγγέλματα και θα σου αναφέρω το εξής απλό... άνθρωπος ο οποίος μέχρι τα 30 τουλάχιστον που δεν έχει δουλέψει 1 ώρα στην ζωή του γιατί δεν προλαβαίνει απο το διάβασμα και μέχρι τότε είναι με το χαρτζιλίκι των δικών του, δεν έχει κόμπλεξ και απωθημένα ώστε να @#$@#$ τον κόσμο;;; Τετοιοι είναι ΟΛΟΙ οι γιατροί. Εχω φίλους γιατρούς, συγγενείς, οικογενειακούς φίλους...ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν εχω καταλαβει ουτε το πνευμα της αναρτησης, ουτε το πνευμα των σχολιων.
    Περισσοτερο ζηλια βγαζουν, καποια απο αυτα, οχι ολα.
    Επισης αγαπητε ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΕ περιμενω καποιο δικο σου αρθρο γιατι τον Π.Τραιανου ωρες ωρες δε τον καταλαβαινω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κομματόσκυλο
    Πριν φωνήσει ο κόκκορας σου λύθηκε η απορία. Ο από πάνω Ανώνυμος, πρόσθεσε και τους γιατρούς. Διαβεβαιώνει μάλιστα ότι είναι ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ και απαυτώνουν τον κόσμο για να κονομήσουν. Με εξωθεί στην αυτοκτονία, σαν την τελευταία Πόντια πουτάνα, που έμαθε ότι οι άλλες πληρώνονται. Γιατί τυχαίνει να είμαι γιατρός σε χειρουργική ειδικότητα του ΕΣΥ και μετά από πολλά χρόνια έχω ένα μικρό σπίτι, με δάνειο που ακόμα αποπληρώνω. Αναμένεται μπαράζ αυτοκτονιών, αν το μάθουν και οι άλλοι μη κονομήσαντες που πράγματι είναι οι περισσότεροι. Θα μείνει λοιπόν ο Ανώνυμος με τους μεγαλογιατρούς, οι οποίοι λόγω ζητήσεως, θα του αυξήσουν και τη βίζιτα. Εναλλακτικά, υπάρχει πάντα το ξεμάτιασμα.
    Αφού το ζήτησες όμως, θα σου προσθέσω όσα αεριτζίδικα -και προσοδοφόρα- επαγγέλματα θέλεις. Πολιτικοί, επαγγελματίες συνδικαλιστές και κομματόσκυλα, δημοσιογράφοι, διαφημιστές, παπάδες, ιδιοκτήτες καφενείων και χώρων αναψυχής, ηθοποιοί, μπουζουξήδες και άλλοι "καλλιτέχνες" και "δημιουργοί", στατιστικολόγοι και σταματάω, για να μην γράφω μέχρι αύριο. Μέσα σ΄ αυτές τις ομάδες θα βρεις πολλούς διεφθαρμένους, άχρηστους και επιβλαβείς. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν περιλαμβάνουν επίσης, ηθικά και άξια μέλη. Που πρέπει να αντιμετωπίσουν και την προκατάληψη από αφελείς και επιπόλαιες αποφάνσεις, όπως του από πάνω Ανώνυμου που κρίνει το όλον από το μέρος.
    Πιστεύω ότι το blog αυτό δημιουργήθηκε για να ενώσει τους ΄Ελληνες και όχι για να τους διχάσει άνευ λόγου. ΄Ενας από τους ευκολότερους τρόπους χειραγωγήσεως του λαού, είναι η δημιουργία αντιπαλότητας μεταξύ των κοινωνικών ομάδων, η υπόδειξη του "εχθρού" κυρίως με τα ΜΜΕ, ώστε να μην ασχολείται με τα πραγματικά προβλήματα. Ας μην πέσουμε σ΄ αυτή την παγίδα και το διαλύσουμε. Πιστεύω στην ατομική και όχι στη συλλογική ευθύνη.
    Τώρα που έμαθες την ιδιότητά μου, περιμένω την έγκριση ή την απόρριψή σου. Δεν υπεννόησα ότι είσαι ο Τραϊανού και δεν καταλαβαίνω γιατί το αναφέρεις. Καλό θα ήταν πάντως να απαντά ο Τραϊανού και όχι εσύ σε θέματα που τον αφορούν.
    Φιλικά Γιάννης Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. για τον Μητσοτάκη γιατί δεν ειπες καμιά κουβέντα;

    περίεργο ,πολύ περίεργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Oμολογώ οτι στενοχωρήθηκα με τον ανώνυμο γιατρό του ΕΣΥ για το ότι δεν μπήκε στο πνεύμα και το ανήγαγε αυθαίρετα σε διχαστικό. Αναφέρθηκε εξ' άλλου οτι οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα και είμαι σίγουρος οτι δεν είναι η μοναδική.
    Έκφραση μιας νηφάλιας επίγνωσης με καυστικότητα εως οργή για τα το ότι ακόμα και τα δισσέγονά μου είναι χρεωμένα, η σύνταξη των 350 ευρω της μητέρας μου ξοδεύεται σε μια σακούλα φάρμακα με συνταγή ΕΣΥ και στη ΔΕΗ, ενώ παράλληλα βλέπουμε να εκθρέφονται και να βολεύονται κομματικοί στρατοί απο παράσιτα και ηλίθιους τους οποίους και εσύ ανώνυμε γιατρέ πληρώνεις,...
    Βλέπουμε οτι οι χώρα των παιδιών μας έχει σοβαρότατο πρόβλημα επιβίωσης αλλά εσυ φαίνεται οτι δεν έχεις τέτοια προβλήματα, γιατί περί άλλων τυρβάζεις και περί άλλων σιωπάς.
    Φίλος και αδελφός μαζί μου θάσαι μόνο αν φωνάξεις μαζί μου: να πάνε οι κλέφτες φυλακή.
    Εγώ δεν φταίω για όλα αυτά, ΕΣΥ δεν φταίς, ...κάποιος φταίει έτσι.
    Για να δείς ποιός φταίει, εδώ: http://anadrastos.blogspot.com/2009/12/blog-post_16.html#more
    (αγαπητό Κομματόσκυλο συγνώμη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φαίνεται ότι μερικοί πριν γράψουν δεν βουτάνε την πένα στο μυαλό τους. ΄Η ενδεχομένως,άλλα διαβάζουν και άλλα καταλαβαίνουν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ που στην προκειμένη περίπτωση, τα έκανε σαλάτα.
    Τι σχέση έχει ΟΔΥΣΣΕΑ, ο γιατρός με το κόστος των φαρμάκων και τη μικρή σύνταξη της μητέρας σου και της μητέρας μου; Ο γιατρός καθορίζει το κόστος του φαρμάκου ή οι πολυεθνικές Φαρμακοβιομηχανίες και το Υπουργείο που τις αποδέχεται, εν μέρει εξ ανάγκης, γιατί έχουν την πατέντα; Ο γιατρός καθορίζει τις μικρές συντάξεις, ή τα άθλια οικονομκά των περισσότερων ταμείων, που κατάντησαν έτσι επειδή διαχρονικά οι Κυβερνήσεις που ψήφιζες και ψήφιζα, κερδοσκόπησαν με τα αποθεματικά τους είτε δανειζόμενες άτοκα, είτε με κόλπα στο Χρηματιστήριο, είτε εντάσσοντας κοινωνικές ομάδες που δεν είχαν το δικαίωμα και τα αποτελείωσαν με τεράστιο αριθμό "μαϊμού" αναπηρικών συντάξεων σε ημετέρους; ΄Η έχεις την εντύπωση ότι υπάρχουν φτηνά και αποτελεσματικά φάρμακα που σκοπίμως δεν συνταγογραφούνται; Είσαι πολύ γελασμένος. Φωνάζω "οι κλέφτες στη φυλακή", αλλά όχι μαζί σου, αφού πρέπει πρώτα να μάθεις να διακρίνεις τους κλέφτες και τους υπευθύνους, προτού αποκτήσεις το δικαίωμα αυτό.
    Από που συνεπέρανες ώ πολυμήχανε ΟΔΥΣΣΕΥ, ότι δεν με απασχολούν τα άθλια οικονομικά της χώρας και μου κάνεις και υποδείξεις; Προκύπτει απ' αυτά που έχω γράψει; Λες να μην έχω δουλειά να κάνω και συμμετέχω στη συζήτηση αυτής της ιστοσελίδας, για πλάκα, ενώ βρίσκω τα πάντα ανθηρά; Το αντίθετο ακριβώς. Αυτό που υποστήριξα και δεν κατάλαβες ακόμα εσύ και κάποιοι άλλοι, είναι ότι δεν πρέπει να δαιμονοποιούμε επιστημονικές ομάδες, γιατί είναι άδικο και επιζήμιο. Ειδικότερα αυτή τη χρονική στιγμή που όχι μόνο τα οικονομικά, αλλά και τα εθνικά και τα κοινωνικά προβλήματα, είναι στα χειρότερο σημείο, η ενότητα και η ενδυνάμωση των αντιδρώντων στην καταστροφή της πατρίδας, είναι πιο απαραίτητη από ποτέ. Αυτό δεν επιτυγχάνεται με την ρίψη στην πυρά συλλήβδην όλων όσων είχαν την ατυχία- κατά τον ΤΡΑΪΑΝΟΥ- να σπουδάσουν και να ασχολούνται με τα νομικά και τα οικονομικά. Είναι άδικο και βλακώδες. Πόσο απλούστερα να το γράψω; Εκτός πλέον, άν παρεξήγησα τo blog, άν δεν επιδιώκονται όσα προανέφερα, αλλά εξυπηρετεί την εκτόνωση συνειρμικών εξηρτημένων αντανακλαστικών, που ὸπως τα σκυλιά του Παβλώφ, άκουγαν καμπανάκι και τους έτρεχαν τα σάλια, ακούμε δικηγόρο και μας ανάβουν τα λαμπάκια.
    Τελειώνοντας ΟΔΥΣΣΕΑ, ομολογώ ότι πράγματι δεν μπήκα στο πνεύμα, όπως μπήκες εσύ. Γιατί αν εσύ πιστεύεις, ότι το κοινωνικό προγκρόμ κατά δύο μεγάλων και αξιόλογων επιστημονικών ομάδων δεν είναι διχαστικό, τότε μπερδεύεις το πνεύμα με το οινόπνευμα. Για να μην επαναλάβω το σλόγκαν της ιστοσελίδας. Και μια παράκληση. Αν ξαναασχοληθείς με το άτομό μου, να κριτικάρεις όσα διαβάζεις και όχι ότι φαντάζεσαι.
    Φιλικά Γιάννης Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Ανώνυμε, 28 Ιανουαρίου 2010 11:49 μ.μ.
    1000% δίκιο έχεις. Δεν έχω να προσθέσω κάτι στο σχόλιό σου.

    @Theag
    Εγώ δεν λειτουργώ ως παράρτημα του Τραϊανού, παρόλο που η σύμπλευση των απόψεών μας είναι δεδομένη. Υπάρχουν όμως φορές που θέλω να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις που πιστεύω μας αφορούν όλους.

    @Ανώνυμε, 29 Ιανουαρίου 2010 5:43 μ.μ.
    Κοντός ψαλμός...

    @Οδυσσέα
    Oμολογώ οτι ΚΑΙ ΕΓΩ στενοχωρήθηκα με τον ανώνυμο γιατρό του ΕΣΥ για το ότι δεν μπήκε στο πνεύμα και το ανήγαγε αυθαίρετα σε διχαστικό, χωρίς να υπάρχει τέτοια πρόθεση.

    @Γιάννη Σ.
    Η κύρια και μόνη διαφωνία μας είναι ότι εσύ πιστεύεις πώς οι προαναφερθείσες επαγγελματικές κλίκες αποτελούν ΑΞΙΟΛΟΓΕς ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ, ενώ εμείς πιστεύουμε ότι αυτό με το οποίο ασχολούνται ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ. Πόσο πιο απλά να το πω δηλαδή;

    Εκτός βέβαια και αν νομίζεις ότι βλέπω στον δρόμο δικηγόρο και τον πυροβολώ. Αν θέλεις να με πιστέψεις, έχω καλούς φίλους δικηγόρους και ανθρώπους που σπούδασαν οικονομικά, και τους εκτιμώ ως ανθρώπους. Αλλά, αυτό δεν μου απαγορεύει το να χαρακτηρίσω την επαγγελματική τους δραστηριότητα ως ΑΕΡΑ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟ.

    Και κάτι τελευταίο, και δεν θα επανέλθω. Όταν σου είπα προχθές να μου παραθέσεις κάποιους Έλληνες για να πάρουμε και εμείς την ψυχρολουσία, δεν εννοούσα να μου αναφέρεις αεριτζίδικα επαγγέλματα. Εννοούσα να αναφέρεις τους Έλληνες οικονομολόγους ή νομικούς που έχουν προσφέρει στην Ελληνική κοινωνία, και που κατ' εσέ εξυπηρετούν ανώτερα ιδανικά και προάγουν τη σκέψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ


    ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΣΕ ΑΝΤΕΘΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ!!

    ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

    ΣΚΑΝΔΑΛΟ
    Ευθύνες στον τον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών κον Δημήτρη Παξινό απατεωνα καταλογίζουν οι πολίτες

    ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
    ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ «ΑΝΤΡΟΧΩΡΙΣΤΡΕΣ»…
    ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ…ΕΛΕΟΣ…

    Ο Δημήτρης Παξινός ο σωματεμπορας ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΙ ΛΕΕΙ??
    Ο Βερβεσός Δημήτρης ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΙ ΛΕΕΙ??

    Ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου ΑθηνώνΤΙ ΛΕΕΙ??

    Καθημερινά ειδικά πολλές γυναίκες καταφεύγουν στα δικαστήρια για αγωγή διαζυγίου…
    Υπάρχουν περιπτώσεις που πράγματι υπάρχει σοβαρός λόγος!!
    Στο μεγαλύτερο όμως ποσοστό οι χωρισμοί γίνονται για τους εξής λόγους:

    1. Μπλέκονται συγγενείς και «φίλοι» και ανακατεύουν τα ζευγάρια χρησιμοποιώντας συχνά την «υποβολή» και πολλά άτομα που είναι ψυχικά αδύναμα παρασύρονται. Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει νομική προστασία των νεονύμφων από τις «υποβολές» τρίτων.
    2. Πολλές γυναίκες παρασύρονται από τις χωρισμένες «φίλες» τους με την υπόδειξη ότι αν χωρίσουν «θα είναι καλύτερα ή θα βρουν κάποιον άλλον»….(ενώ δεν πρόκειται στην ουσία να βρούν κανέναν)!!! Υπάρχει η παροιμία «μια χωρισμένη για να αισθανθεί καλά πρέπει να χωρίσει άλλες δέκα»
    3. Πολλοί δικηγόροι υπόσχονται «υψηλές αποζημιώσεις» στις πελάτισσες τους με την αγωγή διαζυγίου (ενώ γνωρίζουν ότι αυτό είναι ψέμμα)

    Επειδή οι αγωγές διαζυγίων έχουν πάρει χαρακτήρα χιονοστιβάδας λόγω και των ψευδών υποσχέσεων των επίορκων δικηγόρων επιβάλλεται να παρέμβουν οι εισαγγελείς και να πάνε μέσα το 1/10 των μελλών των δικηγορικών συλλόγων γιατί
    1.έχουν διαλύσει την ελληνική οικογένεια
    2. οδηγούν στον εξευτελισμό ευυπόλυπτους πολίτες με ψευδομάρτυρες κλπ..
    3. δημιουργούν οικογενειακές τραγωδίες με ανυπολόγιστα θύματα…
    4. τραυματίζουν ψυχικά τα παιδιά, αν υπάρχουν και πολλά από αυτά οδηγούνται κατόπιν στα ναρκωτικά
    5. εξαντλούν οικονομικά τους ανθρώπους όταν χωρίζουν και τους οδηγούν στον δανεισμό…
    6. τα κέρδη τους είναι στην ουσία παράνομα αφού βασίζονται στην εξαπάτηση των πελατών τους…

    7. οι δικηγορικοί σύλλογοι καλύπτουν τα μέλη τους με το ψευδές σκεπτικό ότι «λειτουργούν με υπόδειξη του εντολέα» ενώ ο εντολέας είναι στην ουσία ένας αδύναμος χαρακτήρας και θύμα απάτης…


    Περιμένουμε την αντίδραση των εισαγγελέων και των δικηγορικών συλλλόγων
    Ο Δημήτρης Παξινός ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ ΤΩΝ ΧΩΡΙΣΜΕΝΩΝ ΓΥΝΑΙΚΏΝ ΠΟΥ ΤΙΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΠΟΡΝΕΊΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ?

    ΚΑΛΕΙΤΑΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΕΙ ΤΟΝ ΣΩΜΑΤΕΜΠΟΡΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΞΙΝΟ ΤΟΝ ΜΑΣΩΝΟ ΔΟΛΟΦΟΝΟ ΜΑΣΤΡΩΠΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ

    Πολίτες κατά της Διάλυσης της Οικογένειας

    στις 12/30/2007



    31 Δεκέμβριος 2007 12:44 πμ
    Ανώνυμος είπε...
    ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ!!!
    ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΥΠΟΓΕΝΝΕΤΙΚΟΤΗΤΑ!!
    ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΟΝΟΜΑΝΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΥΠΟΔΑΥΛΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΔΙΚΟΥΣ ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΓΩΓΕΣ κλπ...
    ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΟΥΝ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΤΕΘΝΙΚΟ ΕΡΓΟ!!


    Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΕΙ ΠΑΙΔΙΑ!!!

    ΕΧΟΥΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕΙ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ
    ΤΙΣ ΜΗΤΕΡΕΣ ΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΤΙΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΡΝΕΙΑ ΚAΙ ΤΙΣ ΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚA ΗΘΙΚΑ.

    1 Ιανουάριος 2008 10:42 μ

    ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΜΑΓΚΕΣ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ
    ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ
    ΣΤΟ ΣΔΟΕ
    ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ

    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    ΑΝ ΚΡΥΨΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ
    30-01-2010

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ
    ΔΣΑ
    ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ 60 ΑΘΗΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστώ το ιστολόγιο για την φιλοξενία και χαίρομαι που τελικά ο Γιάννης Σ. συμφωνεί στο ουσιώδες. Τα βλέπεις Γιάννη; Σε τραγικές καταστάσεις μόνο τραγικές αλήθειες υπάρχουν. Και εκτός απο κλέφτες, υπάρχουν και δολοφόνοι ονείρων και αυτοί που σιωπούν και αυτοί που φωνάζουν.
    Φαντάστηκα οτι θα σου άρεσε το ανέκδοτο
    ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΑ
    Γιάννης Ραυτόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κομματόσκυλο
    Σε μια χώρα σε συνεχή επί 50 χρόνια παρακμή, είναι δύσκολο να βρεις διακεκριμένους ΄Ελληνες. Στον επιστημονικό ιδιαίτερα χώρο, η κορυφή καταλαμβάνεται κατά κανόνα με κριτήριο την ευνοιοκρατία, το νεποτισμό και όταν χρειάζεται, τις απεθνοποιητικές αντιλήψεις. Η διεφθαρμένη ή ανίκανη κορυφή, στραγγαλίζει τους ικανούς και τα ταλέντα. ΄Οσοι συμπατριώτες μας ξεχώρισαν, έδρασαν στο εξωτερικό (Παπανικολάου, Τριχόπουλος κ.ά.) Οι διδαχθείσες το μονοτονικό γενιές, πάσχουν από ανατριχιαστική αγραμματοσύνη, δεν μπορούν να εκφρασθούν, σολοικίζουν ανυπόφορα. Ακόμα και οι διακριθέντες στη μουσική ή τη λογοτεχνία, ανήκουν στα υπολείμματα των γιγάντων του μεσοπολέμου. Βρές μου τους αντίστοιχους σημερινούς. Μη μου ζητάς λοιπόν να σου βρώ διαμάντια σε χωματερή, γιατί ούτε συ θα βρεις.
    Δεν αμφισβητώ ότι οι δικηγόροι παίρνουν πολύ μεγαλύτερο κομμάτι από την οικονομική και κοινωνική πίτα που δικαιούνται, αλλά δεν με εκπλήσσει. Είναι επόμενο, σε χώρα με σάπιες δομές, να ευδοκιμεί η παρανομία, την οποία διαχειρίζεται, ως συνήγορος, ο εν λόγω κλάδος που με την διά τεχνασμάτων εξυπηρέτηση των "λουλουδιών", επιτείνει το πρόβλημα. Συμβάλλει όμως και στην απαλλαγή αθώων και στη διαχείριση νομίμων υποθέσεων. Προς τα που γέρνει το ισοζύγιο, είναι δύσκολο να πώ.
    Αυτό που μπορώ να πω είναι, ότι σε δίκαιες κοινωνίες, ο ρόλος του δικηγόρου περιορίζεται στο χρήσιμο κομμάτι του. Για μένα το ζητούμενο δεν είναι, ποιος κλάδος είναι πιο διεφθαρμένος, γιατί όλοι έχουν διαφθαρεί, άλλος πιο πολύ, άλλος λιγότερο. Ακόμα και ο μεροκαματιάρης κατάντησε "παράνομος", μπροστά στο φάσμα της ανεργίας. Το ζητούμενο είναι η ανάταση της χώρας που πάει από το κακό, στο χειρότερο. Στην προσπάθεια αυτή δεν περισσεύει κανένας πρόθυμος ΄Ελληνας. Ούτε ο δικηγόρος που θα συμβάλλει και ως τεχνικός σύμβουλος, στη διόρθωση του δικαιακού συστήματος, ούτε ο οικονομολόγος στο αντίστοιχο οικονομικό. Γιατί μέχρι να φτιάξουμε την ουτοπική αυτή κοινωνία -τρομάρα μας- που δεν θα χρειάζεται δικαστήρια, χρειάζονται κι αυτοί, όπως συμβαίνει παγκοσμίως.
    ΄Οπως είπα και στο φίλο ΟΔΥΣΣΕΑ, πρέπει να διακρίνουμε τον πραγματικό εχθρό και αυτόν να πολεμήσουμε. Ο πραγματικός εχθρός είναι το διαπεπλεγμένο πολιτικό, οικονομικό και "πνευματικό" σύστημα, που συστηματικά μετατρέπει τον ΄Ελληνα σε χαχόλο. Που του ληστεύει τους υλικούς πόρους, που του καταστρέφει την παιδεία και τον πολιτισμό του, που αμφισβητεί την εθνική του ταυτότητα και την περηφάνεια του, που του απαγορεύει με την απειλή του χαρακτηρισμού του φασίστα ακόμα και την άμυνα εναντίον όλων αυτών, μέσω των κατεχομένων ΜΜΕ, δημοσιογραφίσκων και "πνευματικών" κουραμπιέδων. Αυτούς πρέπει να αντιμετωπίσουμε και μετά ας φάμε και τις σάρκες μας μεταξύ μας.
    ΄Εγραψα πολλά, αλλά το όφειλα, γιατί ίσως έχουν παρεξηγηθεί οι θέσεις μου. Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
    Φιλικά Γιάννης Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μεγάλη μου παράλειψη και επανορθώνω. Υπάρχουν διακεκριμένοι ΄Ελληνες και κορυφαίοι. Τα παλληκάρια που έδωσαν τη ζωή τους, στην Κύπρο, στο Αιγαίο, στα ΄Ιμια. Αιωνία τους η μνήμη.
    Γιάννης Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα σας κύριοι.

    Για να μην παρεξηγηθεί η στάση μου τονίζω προκαταβολικά, ότι δεν είμαι δικηγόρος/οικονομολόγος, ούτε έχω στο συγγενικό/φιλικό μου περιβάλλον κάποιον που να ασκεί σχετικό επάγγελμα.

    Δαπάνησα την τελευταία ώρα περίπου για να διαβάσω κάποιες από τις απόψεις που γράφτηκαν παραπάνω, και ειλικρινά σε πολλές περιπτώσεις αδυνατώ να τις κατανοήσω.

    Η εισαγωγή του κου Τράϊανου έχει απλουστεύσεις και χονδροειδέστατα λάθη.

    1)Τι σημασία έχει αν μια (οικο)νομική σχολή απαιτεί ακριβή ή όχι υποδομή? Αυτό αποδεικνύει τον ρόλο της? Δλδ όλες οι υπόλοιπες θεωρητικές σχολές (φιλολογία, παιδαγωγικό κλπ) να υποθέσω στο μυαλό σας είναι κατώτερες από ένα πχ ΤΕΙ μηχανολογίας;

    2)Γράφετε για τους απόφοιτους οικονομικών σχολών ότι "αυτά που έκανε ένας δαιμόνιος έμπορός τα έκαναν επιστήμη". ΗΜΑΡΤΟΝ! Ένας δαιμόνιος έμπορός ήταν και ο Λέβενχουκ, ο εφευρέτης του μικροσκοπίου. Άρα με της στραβλή λογική σας, και οι μικροβιολόγοι κάνανε την τέχνη ενός εμπόρου επιστήμη... Άρα και αυτοί στην πυρά... Να μην πούμε για τους γενετιστές, που έκλεψαν την επιστήμη του καλόγερου Μέντελ...

    3)Αν πιστεύετε ότι μια επιχείριση με με κάποιο σεβαστό μέγεθος μπορεί να υποστηριχθεί από άτομα χωρίς γνώσεις οικονομικών είστε βαθιά νυχτωμένος - πιο βαθιά και από την ώρα που σας γράφω αυτη την στιγμή...

    4)Αν πάλι πιστεύετε ότι ακόμα και η επιτυχημένη πρόβλεψη που μπορεί να κάνει ένας που ασχολείται με την μακροοικονομία είναι άχρηστη... τότε μπορείτε να θεωρήσετε εξίσου άχρηστη και π.χ. την πρόβλέψη του αυριανού καιρού. Και μέσα να πέσει η Πετρούλα, με την λογική σας δεν μπορείτε να κάνετε κάτι, αφού δεν μπορείτε π.χ. να παρεμποδίσετε την βροχή (ξεχνάτε βέβαια την δυνατότητα να πάρετε την ομπρέλα σας).

    5)Μια και μιλάτε για όψιμους κλάδους όπως οικονομολόγοι, απλά ελέγξτε πότε γεννήθηκε ο Adam Smith (αν φυσικά γνωρίζετε ποιος είναι) και αναθεωρήστε την άποψη σας.

    6)Πάμε πάλι στους δικηγόρους. Αναπτύσσετε μια κλασσική και ρηχή προσέγγιση. Κατηγορείτε τους δικηγόρους, διότι κάνουν την δουλεία τους! ΗΜΑΡΤΟΝ!

    7)Το αν θα έπρεπε να υπάρχουν δικηγόροι ή όχι δεν είμαι αρκετά πεφωτισμένος, για να το κρίνω. Βέβαια σε όλα τα πολιτισμένα κράτη του κόσμοπυ υπάρχουν, ύπάρχουν και σε μη πολιτισμένα κράτη, έστω και υπό άλλες μορφες, οπότε δεν μπορεί να είναι και τόσο άχρηστοι, όσο τους παρουσιάζετε. Βέβαια, ξέχασα, έχουμε το αλάθητο (50%-50% μαζί με τον ποντίφικα...

    8)Επειδή όμως είναι η ώρα περασμένη, και εγώ κομμάτι μπρούκλης (ελληνιστι large), να δεχθώ ότι καλώς θεωρείτε τον ρόλο τους κοινωνικά επιζήμιο. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΕΤΕ! Διότι και ο αναρχοαυτόνομος, που τον δίεπει αντίστοιχη σοφία με εσάς θεωρεί π.χ. τον θεσμό της αστυνομίας κοινωνικά επιζήμιο. Μπορεί να έχει δίκιο, όπως και εσείς μπορεί να έχετε δίκιο για τους δικηγόρους. Όμως και οι δικηγόροι και οι αστυνομικοί υφίστανται ως θεσμοι! Και είναι και δικαίωμα και υποχρέωση του καθενός από τους απασχολούμενους σε αυτούς τους θεσμούς να κάνουν σωστά την δουλειά τους! Άμα π.χ. δεν θέλω να υπάρχουν ΜΑΤ, ας το ζητήσω με την ψήφω μου. Το να βρίζω όμως έναν άντρα τον ΜΑΤ επειδή κάνει την δουλειά του (που είναι να βαράει κόσμο) είναι τουλκάχιστον ανόητο. Το ίδιο ισχύει και για τους δικηγόρους. Το χρέος του είναι να υπερασπίζεται τον εκάστοτε πελάτη του, είτε μας αρέσει είτε όχι.

    9)Σοβαρός δικηγόρος χωρίς καλή γνώση των νόμων δεν υφίσταται. Το ότι οι δικηγόροι δεν νομοθετούν, νομίζω είναι τελείως επιπόλαιο σαν παρατήρηση (βλ. διάκριση εξουσιών) και δεν έχει καμία σχέση με το όλο θέμα...

    Θα μπορούσα να επεκταθώ αλλά δεν έχει νόημα...

    Και κάτι τελευταίο.

    Το να βρίζουμε συλληβδην ομάδες εργαζομένων ΚΑΙ είναι εύκολο ΚΑΙ δεν δείχνει σοβαρότητα.

    Το πρόβλημα μας είναι ότι αντι να κοιτάμε την μουτσούνα μας πάντα φταίνε οι άλλοι. Σε οποιαδήποτε δουλειά και να εργάζεστε, υπάρχουνε οι σωστοί και τα "λαμόγια". Ας φροντίσουμε ο καθένας μας να είμαστε όσο σωστότερος μπορεί και ας αφήσουμε το πογκρόμ σε βάρος συμπολιτών μας, επειδή ανήκουν σε μια επαγγελματική ομάδα που δεν "γουστάρουμε".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγγνώμη και για τυχόν ορθογραφικά λάθη, βλέτεπε περασμένη η ώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου φίλε! Και μην ανησυχείς για τα ορθογραφικά σου λάθη. Δεν είναι πάντα ενοχλητικά.
    Και εσύ φίλε, όπως και άλλοι φίλοι αναγνώστς εγκλωβίστηκες δυστυχώς στην ελληνική πραγματικότητα θεωρώντας ότι το κείμενο βάλλει κατά των ελλήνων επαγγελματιών. Κακώς όμως. Αφορά το σύνολο των εν λόγω "επιστημονικών" κλάδων, σε όλη την υφήλιο.
    Και μιας και είπες για την Πετρούλα, οι οικονομολόγοι έχουν τόση σχέση με την οικονομία όση και οι μετεωρολόγοι με τον καιρό. Όσο μπορούν να επηρεάσουν οι τελευταίοι τον καιρό, άλλο τόσο μπορούν και οι πρώτοι την οικονομία.
    Σε κάθε περίπτωση όμως, σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου, γιατί φανερώνει ευγενικό άνθρωπο με διάθεση για συζήτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Για τους οικονομολόγους καλα το στηρίζεις για τους δικηγόρους λιγότερο αλλά δεν λες τίποτα για την «επιστήμη» της Θεολογίας τους θεολόγους-παπάδες κτλ αυτοί τι πουλάνε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή


Top