Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5

Τώρα τελευταία στην Ελλάδα, αλλά κυρίως τα 1-2 τελευταία χρόνια, είναι έκδηλη η ανησυχία του συστήματος όσον αφορά στον πειθαναγκασμό και τον έλεγχο των μαζών. Υπάρχει ολοφάνερα μια αμηχανία, ένα μούδιασμα. Δεν μπορεί να κρυφτεί η παγίδευση του θηρίου, ο εγκλωβισμός των αρχόντων. Είναι πλέον ορατές οι σπασμωδικές κινήσεις των μηχανισμών, οι αντιδράσεις στις οποίες καταφεύγει το σύστημα εξουσίας, τόσο στο υψηλότερο επίπεδο όπως π.χ. το νομοθετικό όσο και στο χαμηλότερο όπως π.χ. οι βραχίονες καταστολής όπως είναι η αστυνομία. Ψηφίζονται τρομονόμοι, καταρτίζονται διατάξεις, στήνονται κάμερες, εποπτεύεται η έκφραση, οι προβοκάτορες αλωνίζουν και πάει λέγοντας.

Από την άλλη μεριά υπάρχει η ελληνική κοινωνία. Μια κοινωνία η οποία ίσως είναι η πλέον πολύπαθη της Ευρώπης. Μια κοινωνία που από το 1821 και εντεύθεν τα έχει ζήσει όλα. Έζησε απελευθερωτικούς αγώνες, δικτατορίες, έναν εφιαλτικό εμφύλιο, απηνείς διωγμούς και ξεριζωμούς, προδοσίες, διαψεύσεις και ατιμώσεις. Μεταξύ αυτών ποτέ δεν έπαψε να αγωνίζεται για την ευημερία της, για την οικοδόμησή της ή, αν θέλετε, ακόμα προσπαθεί να φερθεί ως συντεταγμένη πολιτεία στα πρότυπα των προηγμένων ευρωπαϊκών κρατών.

Η σημερινή ελληνική κοινωνία, χονδρικώς και σε γενικές γραμμές, διακρίνεται σε τρεις κατηγορίες:

Στους ανθρώπους που είναι έως 30 ετών, σε αυτούς μεταξύ 30 και 40 ετών και σε αυτούς που είναι άνω των 40 ετών.

Οι άνθρωποι της 1ης ομάδας ανήκουν σε μια γενιά όπου σχεδόν δεν ξέρουν τι θέλουν από την ζωή τους. Πασχίζουν μέρα νύχτα να συγκεντρώσουν προσόντα, αγνοώντας ότι ο χρόνος δεν περιμένει κανέναν. Έχουν επιδοθεί σε έναν ανελέητο αγώνα συγκομιδής πτυχίων, σε μίαν απηνή προσπάθεια στοίβαξης πιστοποιητικών, σε έναν ανθρωποβόρο και αέναο χορό όπου με μπερδεμένα βήματα ακροβατούν μεταξύ διορισμού και πρόσληψης, μεταξύ μεταπτυχιακού και διδακτορικού. Αντιλαμβάνονται ότι κάτι δεν πάει καλά αλλά πιστεύουν ότι το αντίδοτο στο πρόβλημά τους είναι η κάλυψη της “ανεπάρκειάς” τους.

Αγωνίζονται να πάρουν το πτυχίο τους αγνοώντας ότι πλέον απαιτείται μεταπτυχιακό. Αποκτούν μεταπτυχιακό και ανακαλύπτουν ότι ο μεγάλος μισθός βρίσκεται στο μεταπτυχιακό πανεπιστημίου του εξωτερικού. Σπουδάζουν στο εξωτερικό και μαθαίνουν εκ των υστέρων ότι η θέση κύρους ανήκει στον απόφοιτο του Χάρβαρντ. Τους βγαίνει η Παναγία να αποφοιτήσουν από τα αμερικάνικα ιδρύματα και διαπιστώνουν ότι τα φιλέτα τα μασάει ο Κούλης Μητσοτάκης.

Αυτά τα παιδιά αγνοούν ότι αγωνίζονται σε γήπεδο όπου το ματς είναι στημένο. Ρίχνουν νερό στο μύλο, την στιγμή που είναι εκ των προτέρων γνωστό το πόσο αλεύρι θα εισπράξει ο μυλωνάς, πόσα κιλά αλεύρι θα παραχθούν, πόσο ψωμί θα ζυμωθεί και ποιος θα φάει τις καλύτερες φέτες. Αυτά τα παιδιά, όσο και αν κοπιάσουν, αναλογιζόμενοι τον δικό τους μόχθο αλλά και των γονέων τους, πάντα ξεροκόμματα θα τρώνε.

Είναι πολύ γεροί ώστε να αγωνιστούν αλλά είναι πολύ απασχολημένοι.

Οι άνθρωποι της 3ης ομάδας συνήθως είναι παντρεμένοι και έχουν παιδιά. Ζουν σε ένα σπίτι που αγόρασαν με δανεικά και κάθε μήνα περνάνε από το γκισέ. Ακόμη συχνότερα, έχουν και ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με 120-150 ίππους γιατί η ενεργητική ασφάλεια φαίνεται στην προσπέραση. Οι προσπεράσεις όμως κοστίζουν. Άμα το αμάξι είναι μάπα σου κοστίζει τη ζωή, άμα είναι καλό σου κοστίζει στο γκισέ.

Κάποιοι από αυτούς είναι δημόσιοι υπάλληλοι, κάποιοι άλλοι είναι ιδιωτικοί. Οι μεν πρώτοι δεν έχουν καιρό για ηρωισμούς – ποτέ δεν είχαν άλλωστε – οι δε δεύτεροι και μόνο που εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα είναι αγωνιστές. Αγωνιστές ναι, ήρωες όχι. Διότι ηρωισμός σημαίνει θυσία. Και δεν είναι καιρός για ηρωισμούς όταν σε καρτερεί ο γκισές.

Και αυτοί αντιλαμβάνονται ότι κάτι δεν πάει καλά αλλά πασχίζουν να το διορθώσουν ίσως με μια προαγωγή, ίσως με μια πολιτική γνωριμία, ίσως με κανένα λαχείο. Άλλοι πάλι, ενώ αντιλαμβάνονται ότι κάτι δεν πάει καλά, επιπλέον είναι και πεπεισμένοι ότι τίποτε δεν πρόκειται να αλλάξει. Έχοντας αυτήν την αντίληψη, γίνονται αρωγοί των νέων της 1ης περίπτωσης, με αποτέλεσμα να εξουθενώνονται και αυτοί οικονομικά και συχνότατα σωματικά.

Άλλοι πάλι, έχουν στρώσει τη ζωή τους όπως επιθυμούσαν και δεν αντιλαμβάνονται ως αναγκαία μιαν αλλαγή στη ζωή αυτού του τόπου. Μάλλον ως απευκταία την βλέπουν. Κάποιοι άλλοι πάλι, πιστεύουν ότι αρκεί απλώς να αλλάξει η κυβέρνηση…

Τούτοι οι άνθρωποι όταν δεν είναι απασχολημένοι είναι πολύ γέροι ενώ όταν δεν είναι γέροι δεν έχουν λόγο να αγωνιστούν ή έχουν πολύ σοβαρό λόγο για να μην αγωνιστούν.

Έχουμε, τέλος, τους ανθρώπους της 2ης ομάδας, αυτούς μεταξύ 30 και 40 ετών. Από αυτήν την ομάδα, για λόγους κοινωνικής δικαιοσύνης, εξαιρούμε τους δημόσιους υπαλλήλους και θα ασχοληθούμε με τους υπόλοιπους που αποτελούν ιδιάζουσα περίπτωση.

Αυτοί οι άνθρωποι μεγάλωσαν σε μια περίοδο όπου το εκπαιδευτικό σύστημα είχε απαιτήσεις αλλά δεν ήταν απάνθρωπο όπως το σημερινό. Τελείωσαν το δημοτικό – απαιτητικό σε πολλές περιπτώσεις – συνέχισαν, σπούδασαν, συγκέντρωσαν και αυτοί προσόντα – όσοι μπορούσαν μαζέψαν ότι μπορούσαν. Και απολύτως φυσιολογικά έκαναν σχέδια στην ζωή τους.

Σήμερα βρίσκονται σε μια καμπή όπου ο ανελέητος ανταγωνισμός τούς φθείρει και τους απειλεί, αφενός μέσω της νεότερης γενιάς λόγω διαφοράς ηλικίας, αφετέρου μέσω της παλιότερης γενιάς λόγω ιεραρχίας. Το σύστημα τούς δίδαξε την αγιότητα της εργασίας και τους προσφέρει την αθλιότητα της ανεργίας. Θέλουν να μείνουν σε σπίτι ανθρώπινο και έχουν ξεσκιστεί στο ενοίκιο. Θέλουν να αγοράσουν αυτοκίνητο ανθρώπινο και εγκλωβίζονται στα 1400cc. Θέλουν να παντρευτούν και δεν έχουν πού να μείνουν. Έχουν να μείνουν - αν υπάρχει καμιά γονική δωρεά - και δεν έχουν τι να βάλουν μέσα.

Έχουν βαρεθεί να αμείβονται κατ’ εκτίμηση. Έχουν βαρεθεί να μεταφράζουν την απλήρωτη υπερωρία ως εταιρική συνείδηση. Έχουν βαρεθεί να είναι συμμέτοχοι στις ζημιές και αμέτοχοι στα κέρδη. Έχουν βαρεθεί να επιζητούν τα αυτονόητα.

Η βαρεμάρα, όμως, από την ανία απέχει λίγο. Η ανία από την θλίψη ακόμη λιγότερο. Ως γνωστό, όμως, το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη. Αυτή η γενιά είναι θυμωμένη στα όρια της παραφροσύνης. Επιπλέον, δεν έχει να χάσει τίποτα. Απολύτως τίποτε. Ακόμη χειρότερα για το σύστημα, είναι και μορφωμένη. Μορφωμένη σε αφύσικο βαθμό. Και έχει μάθει να βλέπει. Και να συγκρίνει. Και ακόμη πιο άσχημα, έχει μάθει να απαιτεί. Και το χείριστο όλων, απαιτεί το καλύτερο.

Η πάγια τακτική των συστημάτων εξουσίας στο πέρασμα των αιώνων. προκειμένου αυτά να επιβιώσουν, είναι πάντα η ίδια. Απαιτείται χειραγώγηση της μάζας. Ο χειρισμός των ακίνδυνων ανθρώπων ποτέ δεν ήταν δύσκολη υπόθεση. Το δύσκολο είναι να διαχειριστείς τα εύφλεκτα υλικά ώστε να μην τιναχτούν όλα στον αέρα. Και κατά την ρωμαϊκή αυτοκρατορία αλλά και αμέσως μετά την Γαλλική επανάσταση όπου τα πράγματα ήρθαν σε οριακή κατάσταση, το σύστημα έδρασε κατά τον πάγιο και αλάνθαστο τρόπο. Πήρε με το μέρος του τους μορφωμένους και έξυπνους ανθρώπους. Πώς; Τους διέφθειρε. Η ιστορία φανερώνει ότι τον μορφωμένο και έξυπνο άνθρωπο μόνο με έναν τρόπο μπορείς να τον διαφθείρεις. Με “βόλεμα”. Απαιτείται εξαργύρωση της σιωπής του. Απαιτείται βόλεμα και πλεονεκτική τακτοποίηση έναντι των υπολοίπων. Απαιτείται να εισπράττει μισθό πολλαπλάσιο των άλλων.

Σήμερα, όμως, είναι πολλοί αυτοί που πρέπει να βολέψεις στην Ελλάδα. Η πίτα είναι μικρή και τα σκυλιά πολλά. Πλήθος. Αγέλες. Λεγεώνες. Όλοι αυτοί έχουν μασέλες πολυτελείας και εσείς τους πετάτε ψαροκόκκαλα. Όλοι αυτοί κουβαλάνε μεταξωτά τραπεζομάντηλα και εσείς φέρνετε κοψίδια στο λαδόχαρτο. Όλοι αυτοί κουβαλάνε φυσητά ποτήρια και εσείς φέρνετε ρετσίνα του κιλού. Όλοι αυτοί μοιάζουν με χύτρα χωρίς βαλβίδα, με χειροβομβίδα χωρίς περόνη, με φράγμα που ξεχείλισε, με δίχτυ που φλόμωσε στο ψάρι. Εσείς τους μάθατε έτσι. Εσείς τους κάνατε αιμοβόρους με σκοπό μια ζωή να τους στρέφετε εναντίον φαντασμάτων. Ο σχεδιασμός αυτός, όμως, δουλεύει καλά μόνο αν μπορείς διαρκώς να εκτονώνεις την προκύπτουσα κατάσταση. Δεν υπολογίσατε ότι ίσως έρθει η στιγμή που δεν θα έχετε τον έλεγχο. Βουτηγμένοι μέσα στην απληστία και την ραθυμία σας πιστεύατε ότι πάντα θα υπάρχει λεία για μοίρασμα.

Αυτό το τμήμα της Ελληνικής κοινωνίας πάσχει από μια σπάνια και μεταδοτική ασθένεια, η επιστημονική ονομασία της οποίας είναι triantafevga sarantaela. Αναπτύσσεται εν κρυπτώ αλλά όταν εξαπλώνεται καλύτερα να είσαι κάπου αλλού. Προσβάλλει δε, με χαρακτηριστική ευκολία, και τα υπόλοιπα τμήματα του “υγιούς” πληθυσμού. Αντίδοτο υπάρχει, αλλά επειδή είναι διαθέσιμο σε απειροελάχιστες ποσότητες και δεν προβλέπεται επιπλέον διάθεση, είναι βέβαιο ότι θα ξεσπάσει επιδημία. Κοινώς, το φαρμακείον είναι μείον.

Τώρα που τελειώσαν οι λουφέδες, τι θα κάνετε;

Τι μπορείτε να κάνετε; Τίποτε.

Πάλι γκιλοτίνες θα στηθούν. Όπως τότε. Αλλά δεν θα πέσουν οι αγωνιστές.

Τις δικές σας γκλάβες θα αχυρογεμίσουμε.

About Kommatoskylo

Being anti-social in a world full of conformists, is a trait of intelligence... Nikola Tesla
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

24 σχόλια:

  1. Πραγματικά "εξαιρετικό" άρθρο!
    Καλή συνέχεια αδερφέ,
    απο το σκότος,
    στο Φώς,
    "Χριστός γαρ Ανέστη χαρά μου!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ φίλε Ηλία.

    Ε, μα πια! δεν πάει άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριε Κομματόσκυλε είναι ακριβώς έτσι, συγχαρητήρια. Όμως όλοι εμείς που περιγράφεις για κάποιον λόγο δεν βλέπουμε ότι από την κεντρική εξουσία μέχρι και την τοπική αυτοδιοίκηση η "εξουσία" απαρτίζεται από ότι πιο σάπιο έχει γεννήσει αυτή η πλάση. Το σάπιο δεν το κόβει ούτε η γκιλοτίνα, γλιστράει η ταλαίπωρη. Έχει βρομίσει απ΄άκρη σ΄άκρη και βλέπεις ότι κανείς δεν αντιδρά. Όλοι δεχόμαστε κάθε νέα φορομπηχτική ας πούμε, εξυπνάδα των σάπιων, αρκεί να πάρουμε καινούργια μερσεντες με τα νέα μέτρα. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ κύριε Κομματόσκυλε και αγωνίζονται πολλοί γι αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αδερφέ,για άλλη μια φορά ΈΓΡΑΨΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία αυτά που γράφεις αλλά ποτέ δεν θα γίνει τίποτα γιατί είναι πολλοί οι βολεμένοι και αυτοί που μάθανε να ψηφίζουνε ένα κόμμα απο συνήθεια και όχι να κρίνουνε. Στο τέλος έχουμε δείξει όλα τα χρόνια μετά το 1821 οτι δρούμε αυτόνομα, δεν μας ενδιαφέρει το καλό του συνόλου(δηλ. και το μεγαλύτερο όφελος για εμάς) αλλά εμείς να περνάμε καλά και όλοι οι άλλοι να πάνε να πνιγούνε. Για αυτό λέω οτι αυτά αφορούν μεμονομένους ανθρώπους που δεν μπορούν να δράσουν και να αλλάξουν κάτι γιατί η πλειοψηφία του συνόλου είναι σάπια και βολεμένη με τον 1 ή άλλο τρόπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @simple ακόμα και αν οι νέοι δεν βλέπουν την σαπίλα, αρκεί που βλέπουν οι ΣΑΠΙΟΙ το τέλος να έρχεται.

    @tiktos έτσι νομίζω ότι έχουν τα πράγματα. Δεν μπορούν να ελέγξουν πλέον αυτήν την πληθυσμιακά κρίσιμη ομάδα.

    @ανώνυμε σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Πιστεύω, όπως είπα και στον tikto, ότι ακόμα και αν δεν αγωνιστούν οι νέοι για το καλό του συνόλου, μοιραία θα οδηγήσουν το σύστημα σε συντριβή γιατί πρέπει να φάνε. Και μάλλον δεν προτίθενται να φάνε τις σάρκες τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ σωστά και άκρως γλαφυρά όσα γράφετε,ε΄γω ανήκω στην πρώτη κατηγορία.
    Ξέρω τί θέλω αλλά είναι δύσκολο μέ τις παρούσες συνθήκες νά το πάρω!
    Όσο γιά τις...γκιλοτίνες,χμ!Πόσο δίκαια θά κάνουν τη δουλειά τους άραγε?
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νάντια ασφαλώς και ξέρεις τι θέλεις, αλλά αφού υπομένεις το να μην παίρνεις αυτό που θέλεις, μάλλον έχεις επιπλέον αντοχές ή επιπλέον περιθώρια.
    Κάτι που δεν έχουν αυτοί της 2ης ομάδας και μαζί με αυτούς και εγώ.
    Όσο για τις γκιλοτίνες... έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν ήταν δίκαιος αυτός ο κόσμος.
    Καλό βράδυ και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και εγώ συμφωνώ με την Νάντια...πόσο άραγε θα είναι δίκαιες οι γκιλοτίνες? Άκουσες προφανώς πως ".....αλίμονο στον τόπο που χρειάζεται ήρωες...".Έτσι έχουν κάνει τον κόσμο,Κεμάλ.

    Φίλε, η λύση είναι-βρες λύση για τον εαυτό σου

    Υ.Γ. δεν ανήκω στην ομάδα των δημοσίων υπαλλήλων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φίλε ανώνυμε, δεν επιδιώκει κανείς τις γκιλοτίνες.
    Όπως έχω γράψει και παλιότερα, η δημοκρατία μπορεί να είναι πολιτισμένη αλλά δεν είναι αφελής. Και όσο μας κοροϊδεύουν κατάφωρα και ξεφτιλίζουν το Σύνταγμα καθημερινά, όσο καταλύεται καθημερινά το πολίτευμα και όλοι πουλάνε τρέλλα, όσο μπουρδελοποιείται αυτός ο τόπος, είναι επόμενο κάποιος να την πληρώσει.
    Και ο Κορυδαλλός καλός είναι...
    Βέβαια αλί στον τόπο που έχει ανάγκη από ήρωες. Τρισαλί όμως στον τόπο που δεν μπορεί να βρει ούτε αυτούς.
    Καλό βράδυ φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι γκιλοτίνα να στήσεις για τους χέστηδες.
    Τα μόνα τους όπλα είναι ο εκβιασμός,η ρουφιανιά, το γλύψιμο και το έρπειν. Αν πάνε φυλακή έστω και ένας δυο ψωραλέοι οι άλλοι θα λουφάξουν για λίγο. Σας λέει τίποτε το όνομα Πρωτόπαπας; Είδατε πως βγαίνει σιγά σιγά πάλι στο "κουρμπέτι"; Ο τόπος έχει γεμίσει βρωμιάρηδες απάτριδες ανθέλληνες βολεμένους κάφρους.
    Είναι τρέλα κι όμως τους ανεχόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καμία γκιλοτίνα δεν θα στηθεί. Στην Ελλάδα δεν σκεφτόμαστε συλλογικά.

    Μάλλον οι σημερινοί 30ρηδες θα κοιτάξουμε να πιούμε το αίμα των νεότερων, είναι πιο εύκολο.

    Για να καταλάβουμε το ποιόν μας: Ο γαμπρός μου είναι γιατρός σε επαρχία. Είναι συχνό φαινόμενο να έρχεται το "παιδί" μαζί με τον ένα γονέα για εξέταση. Το "παιδί" όμως είναι πολλές φορές...μεγάλο. 25, 28, 35 ετών. Ακόμα και το τηλέφωνο, ο γονιός το κάνει, και δημιουργεί την εντύπωση πως το "παιδί" είναι...ανήλικο.

    Είναι δυνατόν ένας τόσο μαμόθρεφτος λαός να κάνει επανάσταση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Spizaete δεν είναι όμως όλοι έτσι. Το παράδειγμά σου είναι υπαρκτό αλλά είναι εξαίρεση. Η πλειοψηφία των νέων αυτή την στιγμή βράζει αλλά επειδή δεν έχουν εναλλακτικό σχέδιο δράσης είναι φαινομενικά ήρεμοι. Φαινομενικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kakalon είπες την μαγική λέξη. ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ. Κλασική περίπτωση σβέρκου με τέλεια εφαρμογή στην λεπίδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ποιό σχέδιο δράσης προτείνεις να ακολουθήσουμε κομματόσκυλο γιατί όλοι αναζητούμε, συζητάμε και τίποτα δε γίνεται.
    Μήπως να συντονιστούμε; Να συνεργαστούμε και να εργαστούμε;

    Ο Καμάρας στο βιβλίο του: Πάρε το Μηδέν απευθύνεται σε όσους γεννήθηκαν μεταξύ ΄65 και ΄75. Και ναι αυτή η γενιά έχει πολλά ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και προσωπικά πιστεύω πως υπήρξαμε οι τελευταίοι τυχεροί που προλάβαμε να ζήσουμε την Ελλάδα στο μεγαλείο της χωρίς να κουβαλάμε τα απωθημένα -κι ίσως τα κόμπλεξ- των προηγούμενων γενιών.

    Κι επειδή ο παλμός είναι κοινός κι η ανάγκη μεγάλη οφείλουμε να δράσουμε πριν σβήσουν όλα. Πώς θα το κάνουμε αυτό; Ε; Και μάλιστα χωρίς να μας προβοκάρουνε; Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σου φίλε!

    Δεν μπορεί να μην έχεις παρατηρήσει εδώ και καιρό το πώς αντιδρά μέσω διαδικτύου ένα μεγάλο και υγιές κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας. Αυτή δεν είναι μάχη του πληκτρολογίου και του καναπέ όπως κάποιοι εκ του πονηρού την παρουσάζουν. Πριν πραγματικά αλλάξει κάτι οφείλουμε να ενημερωθούμε όλοι μας για την βρώμικη ιστορία και συνεπώς να μην επαναλάβουμε τα λάθη που έκαναν οι προηγούμενες γενιές.

    Μείνε συντονισμένος φίλε και σε αυτό το ιστολόγιο και σε άλλους πολύ δυνατούς bloggers. Η αλήθεια μέρα με την μέρα αποκαλύπτεται και είναι αδύνατον να μην προκύψουν λύσεις όταν υπάρχει γνώση.

    π.χ. μια αλήθεια που ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ και ΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ δυναμώνει αλλά υφίσταται μαζικό αποκλεισμό από τα ΜΜΕ βρίσκεται εδώ:

    www.eamb.gr

    Πολλοί ήταν διστακτικοί στην αρχή. Πάρα πολλοί. Σιγά σιγά, αυτοί οι πολλοί όχι μόνο δεν διστάζουν πλέον αλλά με περισσή προσπάθεια διαδίδουν τις νέες ιδέες. Αφιέρωσε λίγο από τον χρόνο σου και θα με θυμηθείς!

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μου κομματόσκυλο αυτό είναι το θέμα. Ενημερώνομαι κι ενημερώνω όσο μπορώ γιατί έχω φρίξει και η καρδούλα μου σκίζεται με αυτά που βλέπω κάθε μέρα.

    Απλά λέω πως πρέπει στο μεταξύ να βρούμε ένα κώδικα, ένα σύνθημα, ένα συγκεκριμένο στόχο.

    Δηλαδή: Ο αγαπημένος μου ο Τραϊανού, πρότεινε αποχή, ενώ σε αυτές τις εκλογές έκαναν την εμφάνισή τους 2 νέα κόμματα που φαίνονται να έχουν αγνές προθέσεις. Ειδικά το πιο νέο από τα 2 διακυρύσσει πως η συλλογική ευφυϊα (ειδικά σε μια χώρα ηλιθίων) είναι η μόνη που μπορεί να μας σώσει.

    Δεν έχω καμία σχέση με κανένα κόμμα απλά αναρωτιέμαι το να βαράμε αλλού γι'αλλού αντί κάπου στοχευμένα είναι περισσότερο ωφέλιμο;;;

    Και τέλος, το ερωτημά μου προκύπτει επειδή όπως ξέρεις καλά μέσα από το internet μόνο δε μπορείς να καταλήξεις σε ασφαλές συμπέρασμα ενώ το επιθυμητό αποτέλεσμα, εύκολα προβοκάρεται.

    Τέλος σε παρακαλώ να βρεις τρόπο να συντονίσεις συζήτηση για το αν μπορούμε να κάνουμε κάτι εμείς οι πολίτες (γιατί η αστυνομία δηλώνει ότι δε μπορεί και οι φυλακές είναι τίγκα) για να σπάσουμε τα μούτρα στους σκατο Ρουμάνους που έχουνε κατακλέψει τις μανάδες και τους ηλικιωμένους στον ηλεκτρικό και στα λεωφορεία.

    Οι σπείρες είναι καθημερινές.

    Μπορούμε να αναρτήσουμε τις φάτσες τους, να ενημερώσουμε κάθε γνωστό μας που νομίζει ότι ζει στο 1980 και να αναφέρουμε περιστατικά ή τακτικές που ξέρουμε πως χρησιμοποιούνε. Και φυσικά μια κοινή γραμμή δράσης.
    π.χ. Ξέρω ότι σταματάνε τις κυλυόμενες στη Βικτώρια επίτηδες για να κλέβουν πορτοφόλια μες στην αναμπουμπούλα. Το ίδιο κάνουν και μέσα στα ασανσέρ. Μιλάμε για 3000 ευρώ μεροκαματάκι.

    Γιατί; Τους τα χρωστάει κανένας συνταξιούχος; Αν του περισσεύανε θα έπαιρνε ταξί.

    Με τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς,

    Να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φίλε ανώνυμε, το ότι 2 κόμματα διαφαίνεται να έχουν καλές προθέσεις δεν αρκεί. Χρειάζεται και η ικανότητα που προκύπτει από την γνώση. Όλοι αυτοί αδυνατούν να καταθέσουν μία στοιχειωδώς λειτουργική λύση.

    Όσον αφορά στην εγκληματικότητα στην οποία αναφέρεσαι, είναι δουλειά της αστυνομίας. Μιας αστυνομίας - συμφωνώ μαζί σου - προβληματικής και συχνά διεφθαρμένηες. Το σωστό, όμως, είναι να αναδειχθούν εκείνοι οι άνθρωποι που θα αναγκάσουν την αστυνομία να λειτουργήσει όπως επιβάλλεται. Δεν χτυπάς το τσεκούρι αν δεν κάνει καλά την δουλειά του, αλλά προσλαμβάνεις νέο ξυλοκόπο.

    Να είσαι καλά και να τα λέμε πιο συχνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό μου κομματόσκυλο, εγώ είμαι πάλι.

    Ποιός θα το έλεγε πως η ευχή σου θα γινόταν πράξη και μάλιστα τόσο άμεσα!!!
    ΄Οπως διαφαίνεται ο Χρυσοχοίδης θα αναδειχτεί στον άνθρωπο που θα αναγκάσει την αστυνομία να λειτουργήσει όπως επιβάλλεται. Η λύση βρέθηκε και με τους μετανάστες στο σώμα θα κοιμόμαστε επιτέλους ήσυχοι.

    Ποιός να τους το έλεγε!!! Από κει που πλέναν τζάμια τώρα θα ποζάρουν ένστολοι και σεβάσμιοι.

    Αλήθεια άραγε οι Πακιστανοί που εκτελούν χρέη "νύφης" τις Παρασκευές (αν γνωρίζεις το σχετικό έθιμο τους)θα συνεχίσουν να φορούν παντόφλες κατά τη διάρκεια της υπηρεσία τους;;;

    Σου στέλνω κι ένα mail για να έχεις το δικό μου.

    Ώρα καλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σου φίλε και πάλι. Ο Χρυσοχοϊδης από ότι φαίνεται το έχει σκοπό να μας ξεκάνει όλους αλλά δεν θα του βγει. Θα βρεθεί προ εκπλήξεων μόλις αρχίσει ο κόσμος να συνειδητοποιεί τι συμβαίνει. Και μάλλον ο υπουργός θα είναι αυτός που θα εκτελέσει χρέη νύφης.

    Δεν μου ήρθε κάποιο mail πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΟΚ, θα κρατηθώ και θα συγκεντρωθώ, αλλά να με εμψυχώνεις.
    Γιατί εγώ νιώθω σαν καλαμιά στον κάμπο και οι γνωστοί μου με αντιμετωπίζουν πια σα ρατσιστικό αυτιστικό με εμμονές που λέει τα ίδια και τα ίδια κι όλοι μου λεν χαλάρωσε και δεν τα καταφέρνω...

    Νταξ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπερα Κοματοσκυλο, ειπες αυτο που σκεπτονται χιλιαδες απο εμας. Καλα εκανες.
    Μικρα διορθωσις διοτι "ξεχασες" να συμπεριλαβης μια κατηγορια ακομη.
    αυτους τους αλητες που εκμεταλευομενοι την δυσμενη θεση του Εθνους βρισκουν ευκαιρια να πουλησουν δηλητηριο εβραιικο και στελνουν καταρες του ειδους "χριστος ανεστη" οπως εκανε ο ανωτερω σχολιαστης.
    ΑΥΤΟΥΣ θα τους αναλαβω ΕΓΩ. Λαιμητομο ακονισμενη με λεπτο υαλοχαρτο να κοβη τον αθλιο σβερκο τους σαν σαλαμι. ΑΥΤΟΙ εβυθισαν την ευρωπη στον μαυρο μεσαιωνα, ΑΥΤΟΙ εσφαξαν, γκρεμισαν, βιασαν το Ελληνικον Εθνος, ΑΥΤΟΙ τα αδελφια του εβραιου μινεικο μας εφεραν ΕΔΩ. θα τους γ@μησω. τους γνωριζω ΔΕΝ με γνωριζουν...

    καλυχτα συν Ελληνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. .....ΟΠΟΙΟΙ ΑΓΝΟΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ,ΕΚΠΛΗΣΟΝΤΑΙ ΟΙΚΤΡΑ,.ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΒΡΑΖΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ, ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ Η ΕΚΡΗΞΗ . ΟΙ ΠΙΕΣΕΙΣΑΛΛΩΣΤΕ , ΕΚ ΤΩΝ ΚΑΤΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ :) ΕΚΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ !!!και μου αρεσουν οι πυδακες με το βρωμικο αιμα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


Top